Organizatorem akcji o nazwie „ PROMOCJA ZIMOWA ”, zwanej dalej „Promocją”, jest Z.P.H.U. „WAN-VIT” Wanda Grzebyta , ul. 3 Maja 11 B z siedzibą w 88-430 Janowiec Wielkopolski
NIP: 562-100-07-37 ,
Celem akcji jest promocja wyrobów firmy WAN-VIT w opakowaniach jednostkowych o wadze 100 g oferowanych i dostępnych u naszych dystrybutorów w punktach sprzedaży hurtowej na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
Czas trwania Promocji obejmuje okres od 10 stycznia 2022 roku do 31 marca 2022
lub do wyczerpania stanów magazynowych.
§2 BONUS
W PROMOCJI przy zakupie 1 opakowania zbiorczego 20 szt, w którym znajduje się nasz nowy produkt : GRAHAMKI FIT 100 g BEZCUKROWE z nadzieniem TOFFI lub CZEKOLADOWYM otrzymują Państwo BONUS w formie 2 szt GRAHAMKI FIT 100g w opakowaniu zbiorczym.
Forma dodatkowego BONUSU zapewnia Państwu dodatkowy rabat w wysokości 10% – ( co stanowi 2 sztuki).
§3 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
Promocja przeznaczona jest dla sprzedawców prowadzących punkty sprzedaży detalicznej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i osób fizycznych.
Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania BONUSU w formie
GRAHAMKI FIT 100g + 2 szt gratis
Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
zakupić w Punkcie Sprzedaży hurtowej 1 opakowanie zbiorcze naszego Produktu GRAHAMKI FIT 100 g BEZCUKROWE z nadzieniem TOFFI lub CZEKOLADOWYM w ilości 20 szt + 2 szt gratis
Uczestnik może dokonać wielokrotności zakupów i otrzymać odpowiadającą ich liczbie ilość BONUSÓW, w każdym dodatkowym opakowaniu.
Zachęcamy do zakupu produktu GRAHAMKI FIT 100 g BEZCUKROWE w dwóch smakach z nadzieniem TOFFI i CZEKOLADOWYM
Punkt Sprzedaży, w którym Pula Bonusów zostanie wyczerpana, może ponownie dokonać zakupu z Promocji.
W przypadku wyczerpania się Puli opakowań zbiorczych z BONUSAMI we wszystkich Punktach Sprzedaży, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
§4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
Prosimy o przesłanie reklamacji na adres email: info@wan-vit.com.pl
Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną lub listownie na adres podany dobrowolnie w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży, w których wydawane są nagrody w Promocji.
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.
Z.P.H.U. „WAN-VIT” Wanda Grzebyta
ul. 3 Maja 11 B
88-430 Janowiec Wlkp.
NIP: 562-100-07-37
biuro tel. +48 52 30-23-286 E-mail: info@wan-vit.com.pl
Nasza strona używa plików Cookies (ciasteczek) w celu przechowywania informacji na urządzeniu końcowym takich jak: odwiedziny na naszej stronie, ustawienia wyszukiwania produktów itp. Ma to na celu ułatwienie Państwu poruszanie się po naszym serwisie. Pliki te nie są w żaden sposób szkodliwe zarówno dla Państwa komputera jak i dla nas. Są jedynie informacjami odczytywanymi przez nasz serwis w celu weryfikacyjnym.
Our website uses cookies to store information on the end device, such as: visits to our website, product search settings, etc. This is to make it easier for you to navigate our website. These files are in no way harmful to your computer and to us. They are only information read by our website for verification purposes.Akceptuję / AcceptOdmawiam / Declinedowiedz się więcej... / check info...